14:19 - “Net-Ses ile Sessizliğe Son: Akıllı İşitme
14:11 - “Amasya’da Emre Fel Rüzgarı Esti”
14:02 - Rektör Turabi, DOKAP Üniversiteleri Adına
13:23 - Milletvekili Reşat Karagöz Çiftçi, Genç, Emekli:
13:11 - Vali Bakan’dan Sınıflara Sürpriz Ziyaret:
11:32 - Başkan Turgay Sevindi: “Meclisimiz 105 Yaşında”
11:23 - Medya ve Telif Hakları Sempozyumu’nda Yeni Düzenlemeler
17:46 - Amasya’da Sahipsiz Hayvan Sorunu Çözülüyor:
17:33 - Amasya’da Otizmli Çocuklar İçin Umut Dolu Spor Projesi
Amasya Belediye Başkanı Mehmet Sarı tarafından çözüm üretmek için kurulan ‘Hilal Masa’ bu zamana kadar 26 bin 300 vatandaşın isteklerine yanıt verdi.
Belediye Özel Kalem Müdürü Serpil Demir, Belediye Başkanı Mehmet Sarı’nın talimatlarıyla kurulan Hilal Masa’nın bugüne kadar 26 bin 300 isteğe cevap verdiğini söyledi.
Vatandaşların belediyeye ulaşmasının, Hilal Masa aracılığıyla çok kolay olduğunu belirten şunları Demir, şunları söyledi; “24 Eylül 2019’da kurulmuş olan Hilal Masa, Belediye Başkanımız Sayın Mehmet Sarı’nın yakın takibinde olduğu vatandaş ile belediyemizin her bir birimi arasında köprü görevi görerek Amasyalılarla belediyeyi buluşturan bir birimimizdir. Vatandaşların işlerinin en kısa sürede yapılması için, teknolojik imkanlarla donatılmış çağrı merkezimizde işinde uzman, yaratıcı, yenilikçi ve güler yüzlü personellerimizle vatandaşlarımızdan gelen istek, şikayet, öneri ve taleplerle tek tek ilgilenerek çözümler üretmeye çalışıyoruz” dedi.
Demir, bütün vatandaşların herhangi bir konuda problem yaşadığında 0505 195 50 05 nolu watshap irtibat hattına ulaşabileceklerini söyledi.