15:13 - Amasya’da Yahya Sinvar İçin Gıyabi Cenaze Namazı Kılındı
15:06 - Sağlığın Sırrı Kışa Hazırlanıyor
14:58 - ART Yönetim Kurulu Başkanı Hasan Karataş’tan Amasya Valisi Önder Bakan’a Ziyaret
14:17 - Sınıf Başkanı Olamadı, Valiyi Getirdi: Ayşe Zümra’nın Vaadi
13:26 - Şok Zam: 12,50 TL Oldu!
13:12 - FETÖ Elebaşı Öldü
13:07 - Amasya Küçük Sanayi Sitesinde Yangın Çıktı
10:41 - Amasya Sporun Ligde Yükselişi
10:18 - Eğitimde Sınıfta Kalan İktidar: “Yaptım oldu”
10:12 - Sevindi: ‘Ailemizin yanındayız’
14 Mayıs seçimleri öncesi Milliyetçi Hareket Partisi sadece yerel radyo ve televizyonlar ağırlık vererek, seçim kampanyasını Anadolu Medyası üzerinden yürüttü. Bu seçimlerde Türkiye’de ilk defa Siyasi Parti olarak Yerel medya ile çalışan MHP beklentilerin üzerinde oy alarak anketçileri şaşırttı. Seçim öncesi MHP için alacağı oy ile ilgili yapılan tahminler tutmadı. Yüzde 10 üzerinde oy alan MHP bu seçimlerde ağırlıklı olarak Anadolu medyası ile çalıştı.
Milliyetçi Hareket Partisi özellikle bu seçimlerde yerele önem verdi. Yerelde vatandaşa dokunmanın ne kadar önemli olduğu bir kez daha ortaya çıktı. Anadolu medyası üzerinden kampanya yürüten Parti yetkilileri çok başarılı bir kampanya yürüttüklerini açıkladı.
Milliyetçi Hareket Partisi Genel Başkan Yardımcısı İsmail Özdemir 14 Mayıs Seçimleri öncesi yaptığı açıklamada bu seçimlerde Anadolu Medyası ile çalışacağız demiştir.
Özdemir açıklamasında şu ifadelere yer vermişti; “Milliyetçi Hareket Partisi, 14 Mayıs’ta yapılacak Cumhurbaşkanı ve 28. Dönem Milletvekili Seçimlerine yönelik çalışmalarını Sayın Genel Başkanımızın talimatları doğrultusunda kararlı ve gayretli bir şekilde sürdürmektedir. Partimizin medya planlaması da aynı kapsamda tamamlanmış ve programlandırılmıştır.
Bu kapsamda, toplumsal huzurumuzun tesisi ve milli değerlerimizle ilgili hassasiyetler konusunda yerel medyanın samimi, sorumlu ve sağduyulu tutumu sebebiyle, partimizin temel meselelerle alakalı görüş ve politikalarını yine yerel medya üzerinden milletimizle paylaşmanın daha doğru olduğu kanaati hasıl olmuştur.
Ayrıca aziz milletimize doğrudan erişme imkânı açısından yerel medyanın sahip olduğu yüksek potansiyel de partimizin ve Cumhur İttifakı’nın faaliyetlerini paylaşabilmemiz açısından değerli bir mecradır ve MHP de bu mecra üzerinden parti politikalarımızı paylaşacaktır.”
Yerel radyo ve televizyonlar özel programlar hazırladı. 60 yerel televizyon 45 radyoda programlar yaptı. Sosyal mecralar üzerinden tanıtım ve paylaşımlar yapılmıştır. Bu kampanya ile ilgili Milliyetçi Hareket Partisi Genel Başkan Yardımcısı İsmail Özdemir özel bir çaba harcadı. Böylelikle MPH’nin sesi daha gür duyulmuş oldu.
Anadolu Yayıncılar Derneği Başkanı Sinan Burhan da Yaptığı açıklamada Anadolu Medyasına duyulan güvenden dolayı MHP yönetimine teşekkür etti. Burhan, elde edilen başarıda yerel medyanın katkısından dolayı tüm yerel medya çalışanlarına ve yöneticilerine de şükranlarımızı sunuyorum dedi.
Sinan Burhan, Günümüz koşullarında zor durumda olan yerli ve milli medyanın yanında olan partilere, tüm yetkililere, kurumlara özellikle teşekkür ediyoruz açıklamasında bulundu.