15:13 - Amasya’da Yahya Sinvar İçin Gıyabi Cenaze Namazı Kılındı
15:06 - Sağlığın Sırrı Kışa Hazırlanıyor
14:58 - ART Yönetim Kurulu Başkanı Hasan Karataş’tan Amasya Valisi Önder Bakan’a Ziyaret
14:17 - Sınıf Başkanı Olamadı, Valiyi Getirdi: Ayşe Zümra’nın Vaadi
13:26 - Şok Zam: 12,50 TL Oldu!
13:12 - FETÖ Elebaşı Öldü
13:07 - Amasya Küçük Sanayi Sitesinde Yangın Çıktı
10:41 - Amasya Sporun Ligde Yükselişi
10:18 - Eğitimde Sınıfta Kalan İktidar: “Yaptım oldu”
10:12 - Sevindi: ‘Ailemizin yanındayız’
Başkan Sonkaya, “Personelin yaptığı fazla mesai ücretinin ödenmesi için mevzuat düzenlemesinin yapılması, Merkezi yerleşim yerlerine uzak konuşlandırılmış Geri Gönderme Merkezlerinde görev yapan personel için servis ve yemek hizmetlerinin verilmesi, Kurumda görev yapan unvan bazında en alt seviyedeki personel maaşının proje personeli maaşından yüksek olmasının sağlanması ve üst unvanlara da gerekli iyileştirmenin yapılması, il Göç İdaresi Müdürlükleri ve Geri Gönderme Merkezleri ile Geçici Barınma Merkezlerinde yaşanan personel yetersizliğinin giderilmesi, Merkez – Taşra Uzmanlığı ayrımı nedeniyle yaşanan ücret dengesizliğinin giderilmesi çalışmasının yapılması, 3600 ek göstergenin sağladığı hakların 2008 yılı sonrası memurluğa atanan personel için de uygulanması için çalışma yapılması, Mesleki risklerin (sağlık ve güvenlik) yüksek olması nedeniyle il Göç İdaresi Müdürlükleri ve Geri Gönderme Merkezlerinde çalışan tüm personel için yıpranma payı uygulanmasının sağlanması, il Göç Uzmanı ve Uzman Yardımcıları için rotasyon uygulamasının yeniden değerlendirilmesi ve becayiş hakkının getirilmesinin sağlanması, il dışı geçici görevlendirmelerin kaldırılması, Göç İdaresi Başkanlığı emrinde görev yapan tüm personelin İçişleri Bakanlığına ait lojman, misafirhane ve sosyal tesislerinden yararlanmasının sağlanması, Yardımcı hizmetler sınıfında görev yapan personelin genel idare hizmetleri Sınıfında istihdam edilmesinin sağlanması, VHKİ ve memur statüsündeki personel için Görevde Yükselme ve Unvan Değişikliği sınavının açılması, il göç uzmanı ve merkez uzmanı kadrolarına da bu yolla istihdam sağlanması, Yeterliğe tabi il göç uzmanlarından dil ve tez şartlarını sağlamak kaydıyla merkez uzmanlığına alınmasının sağlanması, 14 Göç İdaresi Başkanlığı emrinde görev yapan tüm personele yabancı dil kursu ödeneğinin verilmesinin sağlanması, Personelin unvan bazında görev tanımının yapılarak, buna uygun işlerde çalıştırılmasının sağlanması, Göç Ateşeliği ve Göç Müşavirliğine yeterli yabancı dil puanına sahip Merkez Taşra Uzmanlarından görevlendirme yapılmasının sağlanması, Yurt dışı ve ada görevlendirmelerinin tüm personel için adaletli olarak uygulanmasının sağlanması, Geri Gönderme Merkezlerinde çalışan güvenlik personelinin kıyafet sorunun çözümlenmesinin sağlanması, Geri Gönderme Merkezlerinde çalışan güvenlik personelinin unvan değişikliği yolu ile özlük haklarının iyileştirilmesinin sağlanması, Norm kadro çalışması yapılırken şube müdürü, şef kadrolarının ihdasının sağlanarak, sayılarının artırılmasının sağlanması, Hizmet binalarının fiziki koşullarının iyileştirilmesinin sağlanması.” Diye konuştu.